2 Şubat 2012 Perşembe

EKİN'DEN ALINAN İNTİKAMMMM:)))

Şimdi efendim resimlerde de görülen bu minik arkadaşımız EKİN aramıza 2010 -2011 eğitim öğretim yılında katılmış cadılıkları naz ve kaprisleriyle benim canım arkadaşlarımı okuldan ve hayattan bezdirmiş lakin benden hep çekinmiştir.Bu çekincelerinden dolayıda hep nesrinim canım seni çok seviyorum sen diğerleri gibi değilsin ,ne kadar özelsin  nağmeleriyle hayatıma dahil olmaya çalışmıştır.Tabi insan sarrafı olmayı bir türlü öğrenemeyen ben EKİN 'in bu nağmelerine biraz gönüllü olarak inanmışımdır.Ve EKİN 'le arkadaşlık etmek istemeyen arkadaşlarıma ama O'da bir can,O'da bir insan O'nu da  aramıza almalıyız diyerek arkadaş grubumuza yancı olarak dahil olmuştur.

iyi günlerimizde !!!!!!

kendisi yancı olduğu için resimde de yan tarafta oturmaktadır.
Sonrasında yancı arkadaşımız EKİN (bu yazıyı okurken yancı nedemek yaaa dediğini duyuyorum ekintoş , bkz:okey masasında yanda oturan kimse) ANKARA 'ya taşınmış bu arada benim canım arkadaşım Serabı'da evine davet etmiştir.Benim zaten işim vardı çağırsada gidemezdim.:))))))Banada Serap 'la içtikleri kahve çayların resimlerini nispet olsun diye yollamıştır.
Tatlım Kahveler hazır nerde kaldın :)

Kahveye gelmedin çaya bari gel cicim :)
nispet resimleri....

Peki bu nispetlerin altında kalınır mı hayırrrrrrrrrrr tabikiiiiiiii

EVET EKİNTOŞUM yukarıdaki resimlerin rövanşını alma sırası şimdi..
NEDİYOSAK O !!!!!!
VARAN 1


varan 1

varan 2

varan 3

Dilekçiğimin muhteşem kahvaltı sofrasının bi bölümü ortadaki pestil ve cevizli sucukları yaseminimiz bizim için taaaaa Elazığlardan getirdi ...

 Buraya kadar herşey gayet normaldi. tüm cadılığımla Ekin den nasıl intikam alırım onu kıskandırmak için nasıl fotoğraflar çeksem diye düşünürken Serap Ekinin bize gönderdiği eğlenceli hediyelerimizi verince herşey tabiki değişti.(NOT:seraba verdiğin diğer hediyelerden hepimizin haberi var.Baharda ordayız şimdiden hediyeleri hazılasan iyi olur.) Biliyorum ki Ekintoş bundan sonraki fotoğrafları  görünce  yanımızda olamadığı için zaten çokkkk üzülecek.






 AMA EKİNTOŞ biliyomusun hediyelerden çok senin bizim için çizdiğin karikatürlerini konuşup güldük ve senin yanımızda olmamandan dolayı  hepimizin içindeki burukluk gözlerimize yansıdı.Seni nasıl özlemişiz.Tabiki bu özlemi Pendik GaziBurma Ünalda yediğimiz  katmerlerle dindirdik.:)))))))) 

her zamanki gibi münişin diyetteyim asla bu dilimi yiyemem nazları 

Tabakların ıeeeeee para vereceğiz ziyan olmasın  yiyelim durumu


Enkısa zamanda kızlar grubunu bir arada görmek dileğiyle.Çiğdemin ciciş pozuda senin için gelsin tatlımmm...



3 yorum:

  1. Demek tatlı yediniz haaaaaaaa... :))

    YanıtlaSil
  2. Nesriiiiin bayıldım yeni mekanına,sık sık ziyaret edip herkese tavsiye edeceğim,burası çok eğlenceli...Ekin Hanımdan da bir cevap bekliyoruz ailecek :)

    YanıtlaSil
  3. heee çideme gatılıyoomm....

    YanıtlaSil